دوستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم

♥شــــقــایــــق هـــای عــــاشـــــق♥

♥ یـ ـــکـ ــی بـ ــــودـ ... هـ ـــنـ ــوزم هـ ــسـ ــت ♥بـه يـاد شقــايـق♥

دوستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم

به پاکی چشمانت قسم دوستت دارم.

به خدا خیلی دوستت دارم .

تو همه وجود من ، زندگی ام و تمام هستی منی آری تو دنیای منی.

با تو این زندگی برایم زیباست و لحظه های با تو بودن برایم شیرین است.

با تو می توانم با افتخار به قله خوشبختی برسم و نام مقدس تو را فریاد بزنم.

تو همان خوشبختی منی ، همانی که برای رسیدن به آن از همه چیز و همه کس خواهم گذشت.

تنها تو را می بینم ، لحظات با تو بودن را و یک زندگی شیرین و آخر سر نیز رویاهای عاشقانه ام با تو.

با تو  همانی خواهم شد که تو میخواهی ، همان عاشقی که برای همیشه با تو وفادار می ماند.

بگذار به آنهایی که این دل بی گناهم ر ا شکستند ثابت کنم  عشق واقعی به چه معناست.

 این قلب شکسته ام ، قلبی که توسط آنان که ادعای عاشقی می کردند شکسته شده است را با اطمینان برای همیشه به تو تقدیم می کنم و دلم میخواهد تا آخرین لحظه نفسهایت آن را با محبت و عشقت نزد خود حفظ کنی.

با تو می مانم ، عاشقتر از همیشه ، با تو هستم ، خواهم ماند ، مثل یک مجنون تا ابد و برای همیشه.

به پاکی آن قلب مهربانت قسم دوستت دارم.

به خدای آسمانها و زمین خیلی دوستت دارم.

تو همانی که من میخواستم ، تو همان عشق واقعی هستی که سالها در جستجوی او بوده ام.

اینک که تو را به سختی به دست آورده ام به آسانی نیز از دست نخواهم داد.

با تو معنای عشق را فهمیدم ، و فهمیدم که چگونه باید عاشق ماند.

آری همین است رسم عاشق بودن.

با قلبی پاک و احساسی پر از محبت و عشق ، با صداقت ، یکرنگی و یکدلی با آنکه دوستش داری و همه زندگی ات هست تا آخرین نفس ، تا لحظه مرگ بمانی و عاشقتر از همیشه نیز دوستش بداری، این رسم عاشقی است که تو به من و آنان که قلبم را شکستند آموختی.

پس ای عشق من با یکدلی ، یکرنگی ، صداقت ، با قلبی پاک عاشقانه تر از همیشه با تو می مانم و باور کن که خیلی دوستت دارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:شقايق هاي عاشق,ساعت 2:25 PM توسط AYDIN Y-O_U |